Minisemester till Gekås


God eftermiddag!

Jag sitter i soffan hemma hos mor och far i Habo med ett glas vitt i handen!
Varför då? Jo för att imorgon åker jag med mor, syster och farmor till Ullared för lite nödvändig shopping! Överst på listan förutom det vanliga tråkiga bakplåtspappret och tvättmedlet står en sån där liten armväska eller va man ska kallas det, till iphonen som jag ska ha när jag springer så man slipper hålla den! Jag har spanat in en på netonnet:s hemsida jag tänkte hitta! En lite minisemester såhär mitt i veckan! Väldigt trevligt =)
Idag jobbade jag städpass mellan 7-12, sen bar det av och knappt några bilar på vägen när jag väl kommit ur Örebro så resan gick himla smidigt. Jag tog bilen eftersom det fortfarande är dyrare för en person att åka tåg mellan Örebro och Habo....helt sämst är vad det är!

Träningsuppdatering då, i måndags körde jag som tidigare skrivet spinpuls/intervall med Lisa. Sjuuukt jobbigt men inte i närheten av gårdagens cirkelfys som jag drog med mig Björn på :D Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Passet bestod av 9 stationer i salen som man tillbringade 45 sekunder på innan man hade 10 sekunder på sig att förflytta sig till nästa. Det gjorde fasen ont i rumpan på cykeln hem! Idag när jag vaknade var det snäppet värre så vi får se hur det känns imorrn :P

Nu ska det skalas räkor till räkmackorna!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0