Bonjour Sverige


Yes då var vi hemma igen, eller de var vi redan i lördagskväll så vi har både hunnit landa och Björn har också hunnit åka med Joybells på turné i Norrland en vecka framöver. Så jag sköter mig själv här fram till på onsdag, då kör jag neråt Småland och Habo och sen vidare mot Smögen och bröllop! :D
Längtar lite särsilt tills på torsdag då jag har tid hos Sofie på salongen, såg inte dunderfräsh ut innan vi åkte men semester och sol sliter på barret! Frankrike då, var helt fantastiskt underbart. Det var längesedan jag njöt så av en semester utomlands. Varken jag eller Björn är ju några jätteres-människor, eller jag tycker om resmålen men tycker själva resandet är urjobbigt. Hur som helst har vi då varit en solig härlig vecka i Antibes på franska rivieran, franska sydkusten mittimellan Nice och Cannes. Temperaturen har snittat på 27 grader Celsius och både jag och man har med oss en klädsam bränna med oss hem =) Fantastiskt vacker stad i sig Antibes, med lyxbåthamn som hette duga och underbara mat och pryl-marknader. Vi har varit i himlen båda två och avverkat säkert 4 flaskor vin på en vecka, men det får man när det är semester! Tänker faktiskt inte ens teasa med en bild, för det tänkte jag ta tag i morgon och lägga upp så ni får vänta!

Idag gjorde jag ett kort gästspel på jobbet mellan 4-9 för att nu ha en vecka ledigt igen till nästa måndag, känns ju helt ok :P Speedade hem från jobbet ikväll till Malin och fotbollen som visade sig vara riktigt deppig tittning, men så tycker jag det brukar vara när Sverige är inblandade i sport nu för tiden, astråkigt land att behöva hålla på. Lika bra å byta till Danmark eller Spanien eller nåt! Vi får ser hur det går på fredag...

Fick sms av Emmy idag som teasade inför midsommar ( när dom kommer hit) med löfte om isländsk snaps! Det ska bli så himla trevligt att ha er här om ni läser! Va urlängesen vi hade något planerat inför midsommar känns det som! Det blir fest på isländskt vis :D

Imorgon ska jag upp 8 och tvätta
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0