Dubbel uppladdning


Hej!

Det är dubbel uppladdning som gäller i mitt sinne ikväll. Imorgon lämnar jag Habo för Smögen och del 1 av Stabergska/Salsbornska bröllopet. Del 2 inträffar på lördag när själva bröllopet får av stapeln! Imorgon åker jag dit och sammanstrålar med ett gäng musiker för diverse rep och fotbollshäng, mycket trevligt, kom igen nu Sverige!
Har ikväll rimmat på grattiskort och slagit in paket samt fått hjälp med lite korrigering i klänningen jag ska ha. Så nu är jag redo!

Imorse åkte jag in till Jönköping och hämtade upp Sofie hemma hos henne, sen drog vi neråt stan för en snabbfika på Johans innan vi gick till salongen och hon satte tänderna eller händerna då, i mitt hår. Från ett slitet, kopparsunkig barr med utväxt till ett ihopklippt, fräsht chokladigt hår = supernöjd!

Vad mer? Jo var en sväng på A6 på ärenderunda och tittade in och hälsade på fina Lovisa på Cervera. Kom och hälsa på snart! Och så ska jag meddela att jag också har varit väldigt duktig och var i tisdags ute och sprang! På det tog jag och mamma dessutom en 7 km promenad igår. Tur att det är mycket bilkörning nu framöver så de träningsvärkande låren får vila =) Men usch vad jag längtar till att komma igång igen uppe i Örebro! Elin och Malin såklart om ni läser detta, nästa vecka kör vi va!?

Nu ska jag ägna Spanien - Irland lite tid här.
Gonatten =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart vi köööör!!!

2012-06-14 @ 22:41:34
URL: http://piggpiggelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0