Mitt i veckan-mys


Klockan är 21.10 och det är 0-0 mellan Spanien och Portugal och här i soffan sympatiserar vi med Portugal! Björn och jag är hemma på kvällsmat hos Robin och Emma. Kall fläskfilé med kapris och rödlök och hemmagjord potatissallad satt ju inte fel måste jag ju säga :D
Vi har ikväll planerar lite inför vår kommande gemensamma minisemesterhelg om 3 veckor så imorgon är det jag som ringer Lundsbrunn och bokar två relaxiga dagar! Hoppas de finns plats för oss!

Idag har jag haft veckans lediga dag efter långa pass både måndag och tisdag och imorrn e de dags igen till lördag, SEN ska det börja tunna ut litegrann. Var så sanslöst trött i måndags när klockan ringde 5. Cilla och jag tränade kvällen innan och såg sen fotbollen hemma hos oss. En match som visade sig dra ut på tiden ju med både förlängning å straffar :P så det blev aningen för sent!

Nu ska jag bara jobba på och längta till söndag då Malin å jag ska på shoppingtur till marieberg! :D Var riktigt sugen idag men höll mig faktiskt. Istället blev de lunch å fika på Fröken Brogrens :D

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0