Bedtime

God kväll! Här kommer ett miniinlägg från under täcket :) jag är typ sjuk. Brukar inte säga att ja e sjuk så ofta men nu känner ja efter lite extra å då e ja nog sjuk :( Tog mig upp imorse iaf och jobbade på posten, sen åt jag lunch på stan med Malin å Eva från jobbet! Supertrevligt men sen dess har ja bara däckat i soffan... Å ja som trodde ja va på bättringsvägen å planerar för träning på sönda, vi får se helt enkelt.

Emmy: världens största grattis på födelsedagen, jag tycker så otroligt mycket om dig :D ja tänkte vara vaken tills 00.01 å va först med att gratta men jag tror faktiskt inte ja orkar! Remember where you read it first!

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0