Biomörkret nästa

God morgon!
Världens finaste väder när jag vaknade idag, sol och blå himmel. Som nu har förvandlats till sol och någon slags molnig disig himmel med solglimtar i..? Men det ser varmt ut så jag är nöjd! Har legat i soffan och tittat på min favoritrepris (en av många hoho) av Australiensiska masterchef! Ska ta tag i disken nu och sen gå ut på en powerwalk innan dagen sätter igång. Björnen kommer hem vid halv 1 och då ska farbror giftasfaster Sandberg åka och hämta Saga och Lina på dagis för att sen åka in till stan och gå på bio! Mitt i veckan kan ni tänka er. Det blir den kritikerrosade Prinsessan Lilli-Fee 2, återkommer med recension ikväll :P
Ciao!
Nedan: gårdagens bak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0