Fössta tossdan i mass?

Hej! Idag när jag loggade in på facebook blev jag informad om att det idag är första torsdagen i mars, för så heter det ju faktiskt. Och detta är tydligen något jättestort som man firar? Kan ju säga att jag aldrig nånsin hört talas om detta fenomen... Så jag har i protest haft en alldeles vanlig torsdag idag =) Det innebar jobb 12-20.30 vilket var riktigt trevligt. Igår och förra veckan jobbade jag på Mariebergs bolag så det har blivit lite mer bolagsjobb än väntat, och det är ju alltid välkommet!

Träningsmässigt har den här veckan vart en riktig skitvecka! Körde ett gympass i tisdags och ska köra ett till imorrn och sen avsluta med intervall/flexpass på söndag. Inte helt nöjd med detta, men det har å andra sidan jobbats istället å ja e ju som bekant i lite behov av ekonomisk hjälp så det får bli som det blir. Hoppas på en aningen mer aktiv vecka nästa vecka! Kanske tom ska vädra springskorna på en ute-runda, första för iår!

Imorgon är det fredag och minihelg för mig, som sen jobbar lördag. Så imorrn ska ja till gymmet en sväng och sen ska jag förbi jobbet och köpa öl som jag ställde undan idag innan jag gick hem :P Man får göra så! Får se om ja slänger ihop en fredagsfika och tar med till kollegorna, det brukar va uppskattat =)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0