@home

Hej!
Det är lördagkväll och jag sitter i soffan hemma på Viktoriagatan i Habo. Va sådär härligt optimistisk igår eftermiddag när jag bokade tågbiljetten till 07.10. Men upp kom jag, fick lite hjälp av Björn som sympati-gick-upp :P
Så idag har det varit enbart quality time med mamma och pappa. På förmiddagen åkte vi in till stan, närmare bestämt Stadsparken! Där var man ju inte igår, och inte mamma och pappa heller för den delen :P Kände oss lite malplacerade bland alla barnfamiljer och pensionärer med motionsstavar =)
Vidare åkte vi till fjällstugan och åt en väldigt stor räkmacka på terassen i solen, helt fantastiskt! Det är inte klokt vad man saknat sol och värme, folk blir som helt nya människor! Hemma låg jag en lååång stund på altanen i short och bikini och jobbade på brännan :P

Nu blir det några glas röda vin efter grillad flintastek och eftersom mor och far inte har 9:an där Kommisarie Lewis seriestartade idag!!!! så får det väl bli Gladiatorerna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0