Hundvakt


Hej!
Nu var det ett tag sen igen! Men jag har faktiskt haft lite att göra, hör och häpna :D
Idag är det torsdag och jag är hundvakt åt fina Scott, ska lägga upp en skön bild sen från telefonen. Men vi backar lite för i helgen var jag hemma i Habo och träffade massa folk, jättetrevligt var det. Hann med Lovisa, Sofie och Ester på söndagen, tack för titten tjejer! Sen tog jag med mig pappa hit till Örebro på söndagkvällen och vi hade även syrrans moppe på släp, så nu är den här! Det är tänkt att den ska underlätta när jag ska till postenjobbet och vid storhandlingar typ. Varken Björn eller jag har kört moppe tidigare så vi övningskörde lite med pappa innan han åkte hem i söndags :P Tur att våra B-körkort gäller.

Sen har det vart mycket jobb tisdag och onsdag men fick till ett spinpass igårkväll med Malin. Sjukt bra, jag var så enormt taggad så jag tror jag sträckte mig lite i högervaden :P Inte farligt alls så inget jag ställer in kvällens träning för inte! Ikväll är det box som gäller med Elin (som jag för övrigt passar Scott åt). C´mon bring it! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0