Morning run

Nu ser jag ju inte riktigt ut såhär (i wish) men känslan och vädret stämmer!
Anyways, jag lyckades!
10 över 9 blev det en springtur i sommarvärmen! Höll på att svettas ihjäl i min fleece, men det är nog lika bra, är ju inte helt hundra återställd från förkyldning än.
Jag tror jag ska fortsätta den här morgontrenden jag omedvetet kört 3 dagar nu, som innebär uppstigning senast klockan 8 och sedan göra något vettigt innan dagen startar. Har som sagt funkat bra 3 dar här nu, saknar inte ens att ligga i sängen till 10 :P Men det kanske beror på att jag går och lägger mig så tidigt också...
Idag och imorgon är det jobb på planeringen, två dagar jag bara tänker glida igenom tills det blir lördag morgon och jag ska åka hem till Habo! :D Har varit så dålig på att träffa jönköpingsvänner när jag vart hemma de senaste men nu har jag frukostdejt bokad söndag morgon med Lovisa och träningsdejt med Ester sen på eftermiddagen! Får inte glömma packa träningskläder och skor! Blir första gången jag sätter min fot på Friskis Jönköping sen 9an :D Hur som helst, mycket trevligt ska det bli alltihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0