Söndag igen

Yes då är jag igång igen....tror jag! Precis mysat till mig efter intervall/flex på öster, ett av alldeles för få pass den här veckan....Men imorgon är det ny vecka, får börja om och se till att den blir lite mer aktiv :P Gick i alla fall sjukt bra på passet ikväll, inte i närheten av lika jobbigt som det var i början. Ringde precis upp mamma och pappa hemma och mamma berättade att pappa brutit tummen! Jaha, de behövde ju han som redan är rastlös utan hund längre, nu kan han inte jobba heller på några veckor. Sa åt honom att komma upp hit några dagar å hälsa på =)

Helgen annars har inneburit spelning i Immanuelskyrkan i fredags, sjukt gött med go stämning! Och igår efter några timmar jobb hade vi Cilla å Richard och Emma och Robin här på kvällsmat och melodifestivalhäng. Thorsten Flinck och Top Catz alltså....nja ja vet inte ja. Iof så länge Timoteij åkte ut var jag nöjd =)

Ska verkligen bara träna veckan som kommer eftersom jag just nu har ett ynka jobbpass på onsdag på bolaget. Glömde anmäla mig till pass på posten :/ gjorde det i lördags så vi får se om dom hinner planera in mig på något annars blir det som sagt träning och kanske lite bakning eller något! Säg till om nån vill ses :P

Nu ska ja försöka välja ut en film här att fördriva kvällen med, och snart kommer Malin på kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0