Countdown


Okej då har det varit sådär mycket jobb ett tag nu, säkert därför ja glömt av att uppdatera. Inge vidare kul att uppdatera om jobb i alla fall :P
Ligger i sängen och ska försöka sova för jag har nämligen redan sovit några timmar på dan idag. Det gör jag verkligen aldrig! Men just idag slog världens trötthet till så jag däckade härligt i den obäddade sängen efter jobbet :) skulle vart ledig idag men eftersom ja inte kunde stanna extra igår när det var sjukdom på jobbet erbjöd jag mig idag istället. Så igår gick jag upp 5 och idag 6, ev därför ja e så trött :P min kropp är sådär mottaglig för sådana här bristande rutiner. Imorgon kör jag iaf sista passet innan semester i dryga 14 dagar!! Ett litet skitpass en eftermiddag har jag mitt i men det gör verkligen ingenting!!! Nu är det Frankrike och bröllop på Smögen som gäller framåt.

Ikväll har vi haft mysig grillavslutning med hemgruppen hemma hos Marie vid svampen. Satt ute hela kvällen, jätteskönt! Det blev grillspett hemmagjord potatissallad å grönsallad :) Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0