Foundation lagd

God afton!

Sist jag skrev låg jag i solen och idag har jag ägnat mig åt precis samma sak. Jobbade långa dagar torsdag, fredag och sen lördag och solen sken som aldrig förr.... Fantastiskt att kuta runt i obekväm skjorta, långbyxor och stålhätteskor och serva människor som pratar i mun på varandra. Folk kan vara så himla oförskämda mot varandra! Man fick bita sig i tungan vid tillfällen för att inte säga nåt otrevligt.
Men till slut blev det söndag och solen sken idag också :) 6 timmar har jag legat i gräsmattan haha! Man kan säga att jag grundat nu inför nästa helg :P The foundation is laid!

Veckan som kommer nu blir en riktigt glidig en! Ledig imorgon, jobb 6-10 på tisdag, ledig onsdag och kvällspass på torsdag SEN är det semester som gäller och nästa lördag lyfter vi mot Frankrike!

Imorgon är det träningsdags igen efter nästan en vecka. Segt när det blir så mycket jobb att man inte hinner, i alla fall när jag är van att hinna. Vet inte riktigt hur sommarschemat kommer se ut på Friskis så det kanske är det sista spin distans på ett bra tag.
I'll give it my all! :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0