Fredagkväll i Jönköping!

Hej!

Jag befinner mig i härliga Jönköping närmare bestämt gräshagen hos Sofie! Men vägen hit var inte helt problemfri kan ja säga! Eller grejen var att jag jobbade imorse 7-12 och skulle därefter ta tåg som gick 13.10. Jag moppade till jobbet och tänkte inte på att kolla bensinmätaren.... De fanns nog inte en milliliter bensin kvar för en så död moped har jag aldrig sett :) Satte av i galopp mot busshållplatsen och hade inte en aning om när nästa buss skulle gå. Det kom en till slut och jag hann hem och slänga ihop det sista av packningen och fick ta cykeln till stationen = Pers!

I alla fall, ikväll är det mysfredag i Jönköping :) vi dricker rose och har snaxat räkor, kex och ost i långa banor! Ska sova här inatt eftersom ja ska va här i stan hyfsat tidigt imorrn för....diverse hemlig aktivitet! Vi tar det imorgon :) nu ska vi se vem som åker ur Lets Dance!

Gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0