Helgen

God morgon!
Jag går just nu runt här och funderar över hur kallt det är ute. Om en halvtimme ska jag möta fru Mållberg på stan för en rask promenad och det ser ju varmt ut i solen men erfarenheter från gårdagen säger mig att det antagligen inte är riktigt så varmt som det ser ut. Det får bli fleece under vindjackan så kan jag knyta den sådär snyggt runt magen sen ifall det skulle bli för varmt :P
Igårkväll hade jag Emma, Stina och Elin här en sväng, vi lagade en riktigt fin köttfärspaj och var sen i körkan och supportade våra mannar som spelade vårkonsert med Joybells. Sen tog vi oss hem för hockey, som ju gick lysande! Sjukt kul med hockey när vi vinner :P Och så gick den lördagen också. När jag gick från jobbet i fredagskväll var jag lagom nöjd å retlig och skröt om mina 5 dagar ledigt som ligger framför mig. Jag klarade mig den natten, sen blev det jobb igen igår :P Gjorde inte jättemycket, valsade in till 11.50 och fick OB tre å en halv timme. Vi får se hur resten av veckan ter sig!
Jo, big news! Nu har glassmaskinen jag fick av Björn i födelsedagspresent kommit, så ikväll ska jag göra min första balja hemmagjord glass :D
to be continued.....

Kommentarer
Postat av: Malin

Väntar med spänning på inbjudan till glassfest ... ;)

2012-05-06 @ 13:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0