Hockeykväll

2-1 till Tjeckien just nu och jag tror verkligen inte vi vinner detta. Iof tror jag aldrig på Sverige i sådana här situationer, vi pallar aldrig trycket!

Har precis målat på ett extremt röd/rosa nagellack eftersom jag ÄNTLIGEN fått tillräckligt långa naglar som ja kan måla på. Intressant va :P Imorse var jag på spinning, gick smärtfritt. Cyklade sen hem i ösregn, till duschen så det gjorde inte så mycket. Sen tog Malin å ja en sväng på stan, det blev lunch OCH fika på Java. Tänkte på det idag att man fikafikar väldigt sällan numera, det är alltid sallad eller mackafika, skittråkigt för fikafika är ju såå mycket godare :D

Fick hjälp med att färga håret sen här hemma, sån himla skillnad mellan ica-färg och färg man köper på salong! Det sitter längre, färgen håller bättre och glansen sitter i längre. Å verkligen inte dyrare heller så sluta köpa schwartzkopf på Ica!

Tillbaka till pisket i hockeyn :D
Gonatt sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0