I did it

God förmiddag!

Jag vaknade precis sådär seg och trött som jag inte skulle vakna. Men sen gick vi och la oss rätt sent också..
Anyhow så pallrade jag mig upp, knaprade 2 knäckemackor och cyklade till gymmet! Alltså planen var verkligen inget monsterpass, och det blev det sannerligen inte heller :P Men värmde upp på spincykeln och körde sen mage och armar och avslutade med 15 minuter intensiv cross. Så det var väl duktigt!

Nu ska jag strax åka till jobbet här, svårt med kundflödet idag. Hade jag haft heltidsjobb hade jag ju tagit fredagen ledig och därmed haft helg från och med imorgon. Och har folk gjort så så kommer det nog bli ganska mycket folk idag, verkar dessutom som att vädret ska skärpa till sig nu också. Så jag hoppas på mycket folk så klockan blir 7 snabbt och jag får åka hem till min sjuka nallebjörn =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0