I otakt

Hej och godkväll från sängen, under nya födelsedagstäcket (tack farmor) :)
Idag har jag jobbat 9 timmar och var helt astrött när jag kom hem. Jag har sagt det förut men säger det igen att det är tur att man inte ska ha dom här arbetstiderna hela livet för de skulle ja aldrig klara. Okej när man bara har sig själv å ev en liten sambo å ta hänsyn till men med familj. Det blir liksom ingen vettig veckorytm när man jobbar 4 timmar morgon en dag, är ledig nästa och jobbar 11 timmar till kl 22 en tredje dag!

Igår kikade ja in på antagningen.se och såg att dom nu behandlar ansökningarna inför hösten. Jag har ju sökt program här i Örebro och är så sjukt glad och peppad. Det är ju bara fantastiskt segt att första beskedet inte kommer förrän i juli :/ well well...

Idag hann jag ingen träning och lika bra det kanske för jag kände VERKLIGEN av distansspinnet från igår! Men ambitionen är verkligen att komma iväg på ett styrkepass på gymmet imorrn förmiddag innan jobbet! Jag hoppas verkligen ja vaknar utvilad och inte sådär himla seg å trött som jag gör lite för ofta och som oftast resulterar i flera timmars ickeaktivitet i soffan....

Nämen då tar ja tag i det där med sömnen nu då. Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0