Kristi himmelsfärdsledigt


God morgon!
Idag är det stängt och ledig från jobbet för det är kristi himmelsfärd. Det var en riktig fredagskänsla på jobbet igår som jag misstänkte. Naturligtvis passade kortterminalerna på att strula, i hela Sverige dessutom, så det var några kritiska timmar där det verkligen var kaos. Det gick tom ut i nyheterna och folk började ringa in och fråga om det gick betala med kort. Varför handlar man bara inte med kontanter kan man undra? :P
I alla fall så gick dagen fort, det blir ofta så när det händer oväntade saker.

Idag gick jag upp 10 i 8 och var en snäll fru och kokade pasta till Björns matlåda innan han moppade till skolan. På lördag är det RiskSmask på Conventum så han har typ bott på skolan sen i måndags. Det ska bli så himla skönt när det är över och jag får honom tillbaka...

Idag finns det inte så mycket planer än så länge! Om en en timme är det spinning på Friskis, en ledare jag aldrig vart på så jag hoppas hon är bra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0