Lycklig i själen

Hej!

Och då undrar ni vad som gör mig så lycklig i själen och då kan jag berätta att det är en så naturlig sak som vädret! Jag blir så glad och lätt i sinnet av denna värme och denna sol :D
Precis ALLT blir så mycket lättare!

Imorse jobbade jag ett sjukt chill pass på jobbet från 8-12 och sen moppade jag hem till gräsmattan på baksidan och bättrade på brännan. Har en vision där baksidan så småningom ska komma ifatt framsidan som tjuvstartade på balkongen för några veckor sen. Detta och inget annat fortsätter jag med imorgon då jag är ledig! Och tur är väl DET för här ligger jag utslagen i soffan och bara känner hur träningsvärken intar varenda muskel från bröstkorgen och neråt. Ikväll spanns det 75 min distans och jag var nog tröttare än någonsin. Man lär sig för varje gång hur man ska lägga upp det hela för att orka maxa på slutet, det blir tyngre och tyngre och jag är nöjdare och nöjdare efteråt :) Hoppas på snabb återhämtning inför skivstångspin imorrnkväll :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0