Och vädret tvärvände...


Hej och god afton!
Regnet öser ner och det har det gjort i princip hela dan sen jag gick upp kl 5 imorse. Skulle köra morgonpass 4 timmar till 10, det blev till 1. Imorgon skulle ja kört 16.00-20.30 men det blir 10-20.30...Men prognosen ser ju inte bättre ut inför morgondagen så det är lika bra att jobba resonerar jag!

På träningsfronten, var tanken idag att det skulle vara vilodag, men jag var lite pepp på aerobics ändå, så blev det inte! Istället fick jag med mig Lisa på jobbet och vi körde ett spinpass istället vid kvart i 7. Jag gnäller inte för jag tycker verkligen om känslan att va helt slut men det känns att jag tränat 4 dar i rad nu och spunnit 3 av dom! Gladde mig i alla fall åt att komma hem till en man som gjort köttfärspaj till kvällsmat men lägenheten var tom och jag blev skittjurig, är fortfarande skittjurig och hungrig men det fattar inte han, eller han vet inte att de beror på honom i alla fall =) Tänker att jag håller mig en stund till för det luktar mat från köket så snaaaart!

Nu börjar andra perioden av hockeyn så jag säger hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0