Överkokt

Ja idag blev det en hel del sol och jag har någon föreställning om att jag tål sol väldigt bra, kan va i den länge och behöver absolut ingen solkräm. Jag kanske får börja revidera den föreställningen tror jag... För plötsligt blir jag röd på ett sätt jag aldrig blivit förr :P Jag började skriva på inför-Frankrike-shoppinglistan igår och solkräm är härmed prioriterat!

Ikväll har jag Björn å Malin kört skivstångspin, Malin och jag efter spin distans 75 min igår så hejja oss! Var hemma vid 9 och hann precis lagom till semifinal 1 av Eurovision. 18 bidrag, 10 gick vidare så någon jättebedrift var det kanske inte men jag tippade i alla fall 8 rätt av 10 så Europa har bra smak i år :) På torsdag är det våran tur och är det någon som är självskriven förutom "the big five" så är det väl vi! Men jag är sjukt kluven mellan mitt älskade Cypern vars bidrag jag är helt lyrisk över!

Imorgon ska jag jobba ett så ovanligt arbetspass som 9-16, ett helt vanligt arbetspass för många men sällsynt på bolaget :P

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0