Sol!

i en dag i alla fall... För imorgon tar regnmolnen åter över enligt prognosen. Men det är imorrn det. Jag har precis intagit balkongen här efter 3 trevliga timmar på stan med Malin. Shoppade ett par skor som ja tänkte få upp en bild på sen eftersom ja inte fattar hur man gör från telefonen :P och så har jag köpt en ny lite "tintad"ansiktskräm som jag förhoppningsvis kommer se brun och fräsch ut i(den kommer det ingen bild på) För nu har den delen av året börjat när jag lägger av med allt vad foundation och puder heter! Krämen räcker och ska man på kalas kan man kasta på lite solpuder för extra glamour!

Älskar för övrigt våran baksida, grönt var det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0