Solnördar

God förmiddag!

Klockan är kvart över 10 och jag, desperat efter sol som jag är, har tagit filt, kudde och bok och lagt mig i parken bakom vårt lägenhetshus :) idag är det jobb 12-20.30 som gäller så jag behöver det här om ja ska klara alla timmar inomhus tills ikväll!

Igår var det också jobb, körde 9-16, jätteskönt och sen åkte jag på Uppdrag Barnvakt i Lundby och jagade efter Björns brorsbarn Saga Lina och Oliver och dessutom hade tjejerna kompis över så det var jag och 4 kids under 6 år :D jag var utan överdrift helt slut när jag kom hem!

Om en timme åker Björn hem till Småland för en liten spelning i Jönköping med lite gamla kompisar. Han har redan helg den fuskisen :/ det är väl tur att jag jobbar nu fram till lördag eftermiddag så ja inte dör av saknad, är annars ganska bra på det :P Får hoppas helgen bara rinner förbi för en gångsskull så har jag både älskling och lön sen :) Inför-Frankrike-listan börjar nämligen växa till sig! Satt på nätet igårkväll och hittade 3 klänningar på Lindex ja vill kolla in :D

Dagens latlunch: kycklingrulle!
Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0