Sunny day

Hej bloggen och folk som läser den!
Senast jag skrev var på min födelsedag, det var en vecka sen! Dåligt med uppdateringar sen sist men jag skyller på att helgen som följde var rätt så späckad =) Mor far och syster kom på fredagskvällen och Björns mor far bror med flickvän också. Det är tur att det finns ett hus till att inkvartera släkt i i den här stan, så min familj bodde hos oss. På fredagskvällen var vi på konsert på musikhögskolan där Björn var med och spelade och sen drack vi vin och åt drive-in-hamburgare hemma i köket. I lördags jobbade jag, mindre kul men sen på kvällen var det restaurangbesök på Slottskällarn, INTE fel :D
Sen gick söndagen och sen blev det måndag och Valborg, kändes jättekonstigt. Jag jobbade och var sen ledig 1a maj och även igår, så det känns som jag haft en enda jättehelg förutom det där passet i måndags. Och imorgon är det fredag och snart helg igen! Hade lite tankar på att åka hem och hälsa på men jag håller nog i pengarna :P
Och på tal om att hålla i pengarna så var jag rätt duktig på det igår trots att tanken var att spendera! Malin och jag åkte bussresa till ett stekande Stockholm. Sjukt varmt men trevligt! Tanken var att leta klänning till bröllop i sommar men jag hittade inget :( Så jag slog till på en Björn Borgväska istället :D Så idag hade jag träningsvärk i gå-musklerna, MÅSTE verkligen komma igång med träning nu. Var ju så sjukt vältränad för bara någon månad sen, va hände? På söndag går i alla fall startskottet!
Vad mer, jo idag har jag hör och häpna bränt mig. Körde lite idiotpress på balkongen mellan jobbet på posten i morse och bolaget nu i eftermiddags. Ska man få nån färg får man ligga i!
Nu, mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0