Tack posten för den här tiden


Imorgon har mina två uppsägningsveckor på posten gått så nu är det bara bolaget till slutet av augusti när skolan börjar. Väldigt skönt om jag ska va ärligt, och det ska man ju :P Jag är ju verkligen inte jättebra på att gå upp på morgnarna! Men det har hjälpt upp ekonomin lite månaderna som varit så tack posten för den här tiden.

Inte jättemycket vettigt att skriva om idag, men kroppen orkade och energin fanns där för skivstångspin ikväll, var ju lite orolig igår! Ökade dessutom vikt på skivstångsdelen så det var ju en liten seger. Så imorgon borde det ju vara vilodag kanske, men det är ju inget kul så jag tror det blir lite aerobics framåt eftermiddagen, ska jag nog orka med även med lite träningsvärk! Imorgon skulle bli min fjärde dag av ledighet och jag börjar klättra lite på väggarna men så sms:ade min chef på bolaget och bad om lite hjälp på morgonpass imorgon så så blev det. Ska köra 6-10, det dör jag ju verkligen inte av=)

Annars idag så har jag lunchat med fröken Dejman, och dessutom lurat på henne en av klänningarna jag inte köpte under min jakt igår! Nä skämt å sido, jag visade klänningen, Malin provade, var snyggast i världen och det fanns inte att hon INTE skulle köpa den! Bra Malin du kommer va snyggare än bruden :D

Övrigt: Grattis bästa Emmy till en godkänd C-uppsats, såg att du mailat! Spännande :D
Och dagens bästa reklam är Norrlands guld-reklamen, har ni sett den? En herre som sjunger Jussi Björlings Till Havs fast skrivit om texten till En Öl! Skitbra!

http://www.youtube.com/watch?v=VOgqCZYjpJc

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0