Tummen upp för ny vecka

Hej och god kväll.
Idag startade en ny vecka med en väldigt lugn måndag. Jag sov, chillade runt här hemma, solade på balkongen och sen blev det barnvakt knappt två timmar till samtliga 3 Sandbergsbarn. Fick med mig Björn som tur är, hade vart lagom skojj att underhålla 3 barn mellan 1 och 5 ensam :P
Kom hem och landade en halvtimme sen tog jag cykelturen till öster och körde mitt efterlängtade spin puls distans, jag tjatar men det är verkligen världens bästa pass. Man blir som en liten familj där inne när det är samma 30 pers varje måndag. Gick dessutom helt otroligt bra, slog något slags rekord tror jag och cyklade i stånde position hela passet, 52 minuter och nådde "steady state" med pulsklockan efter bara ett litet tag, sen var det bara att köra!
Känns ju riktigt bra nu, vi får se vad kroppen säger imorgon om skivstång/spinpasset som väntar på kvällen :P
Jo förresten, hela förmiddagen efter frukost tillbringade jag ju på stan på klänningsjakt! Har ett hägrande bröllop på Smögen i juni som jag letat uniform till ett tag. Man brukar ju inte hitta något när man åker till stan så på ett mission men idag kan jag säga. Jag hittade klänningar i varenda affär och hängde undan 5 klänningar i 5 olika affärer.
Hade verkligen behövt någon med mig men fick hjälp av syster och Malin via mms :P
Till slut köpte jag en klänning på MQ som jag direkt fick dåligt samvete av för den va så dyr....Ringde syrran och beklagade mig och tog mig därifrån styrkt till Indiska och provade en av de andra favoriterna som plötsligt kändes helrätt och köpte den istället:P Sådär kul att gå tillbaka till MQ efter bara 15 minuter och lämna tillbaka den första klänningen!
Så nu hoppas jag ingen av övriga bröllopsgäster tänker ha min klänning på sig.
Nu ska jag gå in och störa Björn lite i hockeyn, men det gör nog inget. Ingen jättespännande match precis :P
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0