Duktig på inget idag!

 
Hej!
Har inte skrivit något på ett tag och jag har egentligen inget jättematnyttigt att skriva nu heller men ja fick lite lust =) Idag har jag varit väldigt duktig på att göra ingenting samt på att dricka mjölk, två stora passioner jag har!
Planen var att jag skulle jobba klockan 12 idag men schemat tyckte annorlunda :P tur att jag ringde å kollade för det var 4 som gällde. Borde egentligen sitta och fila på en gruppredovisning om UFON som vi ska presentera för klassen på onsdag men det går aningen segt. Jag avskyr oklara uppgifter, som denna :P Det enda positiva är väl att det är svårt att underkänna något när de inte finna solklara riktlinjer att följa. Usch längtar till onsdag efter lunch helt enkelt, efter det ska jag börja känna julefrid tänkte ja :D Ligger okaraktäristiskt efter med julklappsplanerna också så då på onsdag efter lunch ska jag få sällskap av Cilla för en runda på stan, här ska rekas!
Sen är det ju det här med vad jag själv önskar mig i julklapp, jag har verkligen ingen aning!
Tips någon? :P
 
De har vart himla slött med träningen också nu ett tag så det måste jag också ta tag i, men just för tillfället är jag så himla beroende av en med-tränare och det har varit svårt av lite olika anledningar att få till nåt med någon. Men igår körde jag Florence skivstångintervall och var så otroooligt opepp, åkte dit och blev nåt fruktansvärt pepp så mot slutet var jag tvungen å sätta mig ner för att inte spy :P Och imorgon verkar det som att det blir just det passet en gång till med kompis Elin, äntligen lite sällskap :D Looking forward to it!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0