Man kan ju inte få allt

 
Syftar på vädret :P I söndags var vi en sväng på julmarknaden i Wadköping här i Örebro och klagade lite över bristen på snö. Tittar ur genom fönstret nu och konstaterar att det kanske inte riktigt vad detta vi ville ha :P Slaskstorm deluxe utanför... Är dock bokade på spinning vid halv 6 så ut ska jag, får leta fram polarexpeditionsutrustningen!
 
Nu är hela våran lägenhet julpyntad för jag tjyvade och startade redan i helgen :D och jag har inte det minsta dåligt samvete över att ha börjat en vecka för tidigt, jag behöver faktiskt detta om jag ska orka detta mörker och slask! Även julklappsletandet går sakta men säkert framåt, tar gärna emot tips på klappar till vuxna över lag dock:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0