Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag ligger just nu i sängen och försöker massera bort träningsvärken i vaderna med fötterna, det går inge vidare måste ja ju erkänna... Drog på mig denna åkomma efter träning i måndags. En träning som från början innebar dans följt av jympa intensiv men så blev det inte! Det hela slutade i ett step-pass som ja tyckte va jättekul, de va riktigt himla längesen ja körde ett! Högstadie-tiden hemma i Jönköping närmare bestämt och det jag minns bäst från det var den underbara träningsvärken i just vaderna så då är ju allt som det ska!

Jo, det här pluggandet då som jag flaggade för i söndags har jag periodvis varit ganska duktig med! Idag visade det sig dock att jag kan lägga ner å andas ut lite eftersom jag gjort rookiemisstaget att glömma anmäla mig till tentan...:P Känner mig fantastiskt smart och studievan, men vad gör man? Det är bara å vänta en månad på omtenta-tillfället.

Imorgon kommer min älskade man hem från ännu en jobbvecka utomsocknes och med sig har han våran nya bil! Ska bli fantastiskt spännande :) både att se hur den ser ut och för att undersöka om jag kommer nå att trampa ner pedalerna! Och ja, detta är ett existerande problem. Jag har i alla fall fått lovord av mamma per Facebook-chatt ikväll. Tydligen är den snyggare och fräschare än syrrans lilla Frodo :)

Nu kryper ja ner under Björnens täcke och längtar tills imorrnkväll!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0