Det här med ironi!

 
Hej på er, folk som ev tittat in här med jämna mellanrum och precis som Emmy Lundquist fnissat över den här bloggens "slogan" It´s alive när den i själva verket varit stendöd ett bra tag!
MEN eftersom jag precis fick ett meddelande av Elin Ronnheden, författare till http://piggpiggelin.blogg.se där hon säger att hon nu länkat till min blogg i sin så får det ju vara slut på den här torkan. Jag antar att jag inte ska lova en massa men det händer ju förhoppningsvis lite framöver här så jag kör igen så får vi se! Just i detta nu väntar jag mina föräldrar + liten vovve så jag nöjer mig med att skrytsamt berätta att kroppen var oförskämt pigg på eftermiddagens jympa intensiv, ialla fall med tanke på att den kört 2 spinningpass igår och i förrgår :D 
 
Trevlig kväll och helg!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaaa!! Vad jag har längtat efter uppdatering från dig!! :)

2012-10-05 @ 22:24:11
URL: http://piggpiggelin.blogg.se
Postat av: emmy

it's aliiiiveee!

2012-10-07 @ 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0