Många timmar i bil

 
 
 
 
God afton!
Jag sitter ensam hemma i soffan, tittar på ett avsnitt av Morden i Midsomer jag sett minst två gånger tidigare och gnäller på att det inte finns nåt vettigt på tv fast jag inte ens bytt kanal och kollat :D
Den här helgen gick flygande fort men jag backar lite och börjar med oppositionen på uppsats ja flaggade för i onsdags. Egentligen inte så mycket att skriva om för den gick jättebra, fick bra kritik från både opponeringsgrupp och handledare och jag hoppas på högsta betyg för denna vetenskapliga universitetstext om James Bond :P
 
Sen blev det då helg och den har vi spenderat mycket i bil, närmare bestämt Robins bil. Igår morse kom Robin hit och vi repade en dryg timme innan vi packade in oss i bilen och åkte mot Kalmar. Där spelade vi sen på ett ungdomscafé, jättemysigt! Vi var bara jag, Björn och Robin och körde en timme radio/modern pop i lite mindre sättning med sång, piano, bas och lite perc. Det gick kalasbra och verkade himla uppskattat även om det mot slutet kändes väl långt, konstigt med tanke på att vi "bara" hade 13 låtar på repertoaren. Vet inte vad vi gjorde som gjorde att det drog ut på tiden så :P
Vi var trötta alla tre efter så många timmars körande, dryga 4 från Örebro så det var nice att vi inte gick på fööör sent. Sov gjorde vi sen i Högsby hos Robins föräldrar.
Idag körde vi därifrån till Habo och käkade lunch hos mina föräldrar, dillkött och potatis på älgkött! och sen fortsatte jag och Robin till Örebro. Jag körde och överbevisade Robin iom min teori att köra mellan Habo - Örebro på 2 timmar. Det gick idag på 2 timmar och 5 minuter vilket Robin bedömde som godkänt!
 
Sket i träning ikväll, har inte jätteångest utan tar igen det i veckan! Eller det är i alla fall planen =)
Hej
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0