Nu e de jul här i vårt hus

 
 
Addade precis syrrans julmusiklista och spelar just nu A christmas duel så högt jag kan här hemma :D 
I alla fall, idag och alla dagar sen i lördags har varit betydligt bättre än fredagen där det var mycket allmän skit som hände :P
Lördagen jobbade jag för en gångs skull, det var rätt kul faktiskt och sen käkade vi på Wongs, thailändsk (tror jag) skitbra resturang här i Örebro tillsammans med Robin och Emma. Detta följdes av nya Bondfilmen Skyfall! Jag var skitnöjd så gå och se! Bra historia, minimalt med kvinnliga roller som stör och ASBRA skurk! För att inte tala om soundtracket av och med Adele!
När vi ändå är inne på musiktemat och eftersom jag vet att det är lite mer och mindre musikintresserade människor som kanske läser här så efterlyser jag lite bra ICKE Faith Hill-ig, Amy Grant-ig julmusik att dela med oss av på midnattsmässan hemma i Habo i år! Vi har spelat på annandagen de senaste typ 3 åren så det ska bli jättekul att få spela på midnattsmässan för en gångs skull. Inte för att det betyder mer men det är alltid roligt när det är mycket folk som lyssnar =) Så ge mig bra jultexter och melodier, gärna lite icke-klassiker att blanda upp det hela med!
 
Annars mår vi bra både jag och man! Så otroligt mysigt att ha honom hemma den här veckan! Dom har ju höstlov i skolan så den här veckan är han i Örebro hos mig :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0