Ny vecka...igen

 
Det är sjukt va fort veckorna gå egentligen! Snart är det jul, och då är det snart dags att börja leta boende i Jönköping inför flytt i sommar! Men än så länge är det Örebro som gäller, ett grått regnigt Örebro just idag, tror det vart uppehåll max en halvtimme på hela dan :/ Det började på riktigt igårkväll och höll stadigt i sig när ja vaknade klockan 5 för att åka till jobbet vid 6. Det var gummistövlar, regnbyxor, regnjacka, keps och luva i den ordningen, men det gick ju det också och jag vaknade ju definitivt :P
 
Helgen som var började med att jag inte skrev tenta :P eftersom jag glömt anmäla mig så Björn och jag skull ha mysmorgon, tänkte vi... Då vaknade han och spyr, så det blev ju lyckat! Sen lämnade vi inte lägenheten så mycket förutom 3 timmar jobb på lördagen för mig och sen 3 timmars rep på söndagen inför en spelning vi ska fara på nästa helg i Kalmar. Jag led också av en fruktansvärd träningsvärk hela helgen så det blev lagom med aktivitet :P
 
Nu här ikväll har jag haft Malin på kvällsmatsbesök, vi gjorde räkmackor och såg på Project Runway Sverige och Torka aldrig tårar utan handskar och fyyy va bra den här! Jonas Gardell är en sån himla stjärna, det är så otroligt vackert och jobbigt berättat. Det känns i hjärtat och plötsligt sitter man där och suckar förtvivlat med skådespelarna. Bara en del kvar nu :( Har ni missat, titta på svtplay!
 
Ikväll ska jag va uppe så länge jag vill för ja har ingenstans å va imorrn, tjoho :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0