Så börjar vecka 2

 
Av vaddå undrar ni? Jo av min period som deltidsgränänka! Björn jobbar alltså numera i kära Jönköping måndag-torsdag och jag bor kvar här och brottas med världsproblem som "vad ska jag äta till middag/kvällsmat?" Obs! Inte ironi :/ Är till exempel jättehungrig just nu och sitter och googlar på "enkel god kvällsmat". Det går sådär. Förhoppningsvis kommer Malin lite senare och assisterar med färgning av hår och om jag har tur även kvällsmatsinspiration! =)
 
I helgen har mamma och pappa varit här, kom i fredags och åkte imorse. Inte jättespännande att berätta om mer än att jag tyckte det var mysigt att ha både Björn och päron här efter en ensam första vecka. Siggen (hunden) var såklart med så det har vart mycket hemmahäng och intagande av mat! När dom åkt i förmiddags gjorde jag och Emma en insats och stöttade våra män genom ett finfint framträdande med Joybells i Imanuelskyrkan. Det var bland annat barnvälsignelse för två fantastiska små pojkar. Det är knäpptyst i kyrkan då det mitt under bön plötsligt ljuder ett skrikigt alarm från en mobiltelefon. Åhh idiooot tänker ni!! Ja...det var ju såklart MIN mobil som tjöt. Jag hade glömt att stänga av ett alarm som trots ljudlös inställning gick igång 11.15. Extremt skämmigt och det kommenterades även från scen.....
 
Jympapasset jag skulle gått på ikväll börjar om 8 minuter och här sitter jag =) Det fick bli så idag! Laddar dessutom för dubbelpass imorgon med dans och sen jympa intensiv följt av pulsspinning 85 minuter på tisdag så jag ska vara duktig då istället! Elin ska vi träna något ihop torsdag eller fredag eller bådeock? =)
 
Jo, och i veckan ska jag färdigställa ett PM samt plugga för min första tenta på den här utbildningen så jag antar att jag kommer ha tid för flera inlägg av varierande kvalitet :P
 
Until then!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Klart vi ska träna!! Är dock i stockholm på torsdag. Men fredag! Intensiv?? Eller kanske skivstång/intervall..

2012-10-07 @ 21:55:39
URL: http://piggpiggelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0