Skitdag

Åååååhhhh!!!
Hade det inte varit för att Björn är hemma hade jag gått å lagt mig och sovit bort den här dagen!
Anledningar till att dagen är skit:

Min ugn dog och jag har hittills slängt en plåt muffins och väntar antagligen på att få slänga nummer två också!

Jag har en sjukt pissig självförtroende dag och är just idag tjockast i Örebro.

Jag måste åka och jobba halv 6!

SJ är dumma i huvet och vill ta dryga 400 spänn för en biljett till Jönköping, och det är exklusive sittplats!!

Och klockan är bara fem i fyra, det bådar ju jättegott.
Hej då ses en annan dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åhhh, styrkekram till dig!! Imorgon är en bättre dag!!

2012-10-26 @ 21:17:04
URL: http://piggpiggelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0