Torsdagstankar

 
Hej!
Här nedanför ser ni två vackra bröd. Tänk nu så lätt det hade varit att bara säga att det är jag själv som bakat, för jag har ju trots allt bakrykte! Men det är det ju naturligtvis inte =) Jag sällar mig till skaran bak/desserttokiga människor i programmet som i förrförra veckan ( tror jag det var) bytte namn. Nämligen: Hela Sverige bakar.... inte bröd! Deltagarna skulle baka bröd, alla bakade, typ 2 klarade det och jag kände igen mig direkt. Nu menar jag naturligtvis inte att det inte finns folk som fixar bådeock men ja säger ändå vi, och syftar på mig och dryga hälften av deltagarna i Hela Sverige bakar, som bakar cupcakes bakar inte bröd! Och en vidareutveckling på det blir, vi som bakar cupcakes lagar inte mat! Okej det här stämmer bara på mig men det stämmer så himla bra. Jag orkar inte med jäsningstider eller långkok, jag vill att det jag gör går fort, är sött och fluffigt och går att dekorera! Vilken tur att fröken Brogrens ligger så nära :D
 
 
 
Hur refererar man till en uppgift som man vet är sann fast man hittar ingen källa vetenskapligt nog att inkludera i en referenslista? Dagens problem! Tips mottages gärna. Tror jag tar en paus och gör lunch istället :P

Kommentarer
Postat av: Emmy

man skriver "jag anser att den allmänna uppfattningen är...."

2012-10-12 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0