Ursäkta Örebro men folk, flytta inte hit!

 
God kväll!
Jag har precis satt i mig världens djupa tallrik med spenatsoppa och ägghalvor, hade glömt hur fruktansvärt gott det är! :D Det satt där det skulle efter kvällens station/intensiv-pass som jag nog egentligen var aningen för trött för :P Men det var mina fyra bästa jympaledare som ledde så halva peppen kom redan där :P
Och hade jag inte kommit iväg på passet hade jag varit det lataste på två ben för idag har jag så gott som inte gjort någonting alls! Malin sov här inatt för att ha nära till tåg imorse inför jobbresa och tåget gick fem i sju så det var uppstigning här redan kvart i sex :P Sen gick jag ju naturligtvis och lade mig igen och sov några timmar till :D Detta följdes av häng framför tv:n, lite inför-föreläsning-läsning och lunch, dessa få aktiviteter utspridda på x antal timmar så lite aktivitet för kroppen var nödvändig.
 
Vad har jag då emot Örebro?
Jo nu ska ni få höra. Förutom att vara en stad känd för både drogproblem, diverse stölder (mycket cyklar) och våldtäkter stup i kvarten fick vi igårnatt bland många andra på Väster våran bil vandaliserad. Örebroare jag uttrycker detta för kör med: "äh Örebro är inte värre än någon annan stad i den där storleken" men jag säger bara hallå!!! Jag är så trött på folk i den här stan, hur svårt kan det vara att respektera mitt och ditt? Tydligen assvårt :(
En anledning till varför jag inte kommer sakna Örebro när flytten går, även om det såklart finns trevliga saker med staden också.
 
Morgondagen är fylld av skola och matdejter med lite kompisar, ska bli himla trevligt :D
Godkväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0